مقاله هژموني برنامه ريزي رسانه؛ در تبليغات

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن مقاله هژموني برنامه ريزي رسانه؛ در تبليغات :


سال انتشار : 1382

تعداد صفحات :32

برنامه ریزی رسانه, پیام آگهی های تجاری را به افراد مناسب و در زمان مناسب منتقل می کند. برنامه ریزی رسانه شامل تصمیمات متعددی می شود: کجا, چه زمان و از طریق کدام رسانه باید آگهی تجاری را پخش و منتشر کرد همچنین هرچند وقت باید از آن ها استفاده کرد. برنامه ریزی کنندگان رسانه ها, نیاز توأمان به مهارت های مالی و نوآوری (خلاقیت) دارند. رسانه ها پیام ها را به مخاطبان هدف می رسانند. انتخاب صحیح رسانه ها نیازمند درک قدرت رسانه ها و ارزیابی لحن مخاطبان هدف می باشد. اگر هر دو به طور مناسب و صحیح تدوین و بررسی نگردند نمی توان ارتباطی میان نام ونشان تجاری, مصرف کننده, سازمان, و مخاطبان هدف ایجاد کرد. اجرای صحیح برنامه رسانه ها,نقش اساسی در برقراری ارتباطات بازاریابی دارد.

لینک کمکی