بخشی از متن مقاله شناسايي عوامل مؤثر بر ترويج بازاريابي تخم مرغ شناسنامه دار :
سال انتشار : 1392
تعداد صفحات :17
پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی تخممرغ شناسنامهدار انجام گردیده است. این تحقیق از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش جمعآوری اطلاعات, از نوع غیرتجربی و برحسب روش همبستگی میباشد. جامعه آماری این تحقیق را کارشناسان انجمن تخممرغ شناسنامهدار به تعداد 70 نفر تشکیل دادند که از روش سرشماری استفاده شده است. ضریب آلفای کرونباخ, به منظور تشخیص پایایی پرسشنامهها برابر با 766/0 محاسبه گردید. روایی محتوایی پرسشنامه نیز با نظرخواهی از کارشناسان و اساتید مرتبط با موضوع, تأیید شده است. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون بیانگر این موضوع بود که عوامل اجتماعی, بازاریابی, سیاستگذاری و اقتصادی بر ترویج بازاریابی تخممرغ شناسنامهدار مؤثر بودهاند و حدود 79 درصد تغییرات متغیر وابسته این تحقیق را تبیین نمودهاند.